maandag 15 juni 2015

Mooi geweest!

Ik stop ermee, voor nu dan in iedergeval....
Met mijn Cal2015 deken.
Met veel plezier er aan gehaakt, elke week zien groeien met nieuwe randen en steken.
Maar de vierkante deken wordt steeds groter, steeds meer steken in totaal.
Ik raakte steeds meer achter, want haken is niet mijn enigste hobby......
Er staan nog de nodige andere projecten op stapel. Ook andere haakprojecten.
Deken is nu een mooi formaat, met een mooie rand en het is goed. Veel geleerd!
Mijn dank aan de dames die deze en de vorige Cal hebben opgezet! Tertia en Jolanda een dikke pluim!
De deken wordt al goed gebruikt!

3 opmerkingen:

  1. Hij is mooi hoor!! Ik ben ook niet begonnen met een nieuwe CAL, had nog zo veel onafgemaakte haakwerkjes en naaiprojecten liggen... oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deken. Kan me goed voorstellen dat het genoeg is! Op naar de andere projecten.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deken is prachtig en zo ook al zo mooi. Misschien dat je er nog eens mee verder gaat, maar weet niet of je 'm nog terug krijgt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!