zondag 4 oktober 2015

Zonneschijn sjaal

Weer eens een haakwerk voltooid. Ik ben tegenwoordig met meerdere projecten tegelijkertijd bezig. 
Een haakwerk die uitdagend is, nieuwe steken en/of ingewikkelde patronen zoals Sophie's garden en eentje voor ontspannen bijna gedachteloos haken zoals deze zonneschijn sjaal uit het boek Kant Haken van A la Sascha.
In het begin natuurlijk met het boek erbij, maar al gauw had ik de 4 steeds repeterende toeren in mijn hoofd.
En dan is het fijn haken tijdens tv kijken, autoritten en in de Camper!
Voor het eerst gebruikte ik eens Fenna garens, erg gewild onder de haaksters vanwege het kleur verloop. Vind het kleurverloop van deze regenboog bonter dan ik had gewild. Vrolijk is de sjaal in ieder geval wel geworden!





2 opmerkingen:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!