maandag 8 februari 2016

Dromerige sjaal uit "Kant Haken"


In twee weken tijd haakte ik de dromerige sjaal uit het boek Kant Haken van A la Sacha. Een redelijk eenvoudig patroon, alleen bij begin en einde is het even opletten. Maar ondanks de eenvoud toch een heel mooi effect! Ook dit keer haakte ik met Fenna garen.


Heb in een dolle bui heel wat bolletjes gekocht omdat ik het kleurverloop zo leuk vond. Nu begint het een beetje saai te worden! Er zijn zoveel mooie wol soorten verkrijgbaar in de prachtigste kleuren en mooie kwaliteit. Daar wil ik graag meer kennis mee maken!
Maar voor nu vind ik het een prachtige sjaal geworden en heb ik er iemand blij mee kunnen maken.
Er hangen hier al zoveel sjaals aan de kapstok! Hoeveel kan een mens hebben ;-)
Nu bedenken wat mijn volgende haakproject wordt.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig...en het wordt tijd dat er hier ook nog wat sjaals komen..☺
    Wat ik gehaakt heb, of beter gezegd...af gemaakt na 5 jaar, is een vestje, en ik draag het ding zo graag,
    ga er nog eentje maken, niks voor jou, zo'n kort vestje wat je over een van je mooie jurken kan dragen in de winter...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n vest haken staat zeker op mijn verlanglijstje Marian. Nu nog er nog aan durven beginnen ;-)

      Verwijderen
  2. Wat is ie mooi geworden! Ik ben dol op dat verloopgaren en hier komt het erg mooi uit.
    En wat zal de ontvangster blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Echt een droomsjaal die nooit verveelt. De verlopende kleuren komen mooi uit en geven de sjaal iets bijzonders. Fenna is fijn en mooi, maar probeer daarnaast ook lekker al die mooie andere garens uit. Want dat is echt genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!