woensdag 28 september 2016

Handdoek geborduurd


Voor mijn buurvrouw die 82 jaar werd heb ik een handdoek geborduurd met kippetjes.
Haar hele huis is gedecoreerd met kippetjes e.d. dus deze handdoek past daar goed bij!
Ze was er dan ook erg blij mee!
Het was weer even goed om de borduurmodule te voorschijn te halen en ermee te borduren. Ook om weer even met de (vreselijk verouderde) software te werken. Beetje omslachtig op een oude laptop. Maar het lukt allemaal nog gelukkig. Het kippetje en kuikens komen van een Brotherkaart Farm Animals.
Qua kleuren garen heb ik uit mijn voorraad de meest bijpassende kleur garen gezocht en daar kon ik prima mee uit de voeten. 

Volgende project is ook al half af, maar daarvoor moet ik er weer even tijd voor nemen om uit te vogelen hoe ook al weer met glow in the dark garen te borduren. Nu lukte dat niet. Tips welkom!

3 opmerkingen:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!