dinsdag 25 oktober 2016

Fishbone kattenspeeltje

Al in 2012 kocht ik een leuk borduurpatroon waarmee je kattenspeeltjes in de hoop (borduurring) kon maken. En dat laatste had ik nog nooit gedaan en hield me tegen. 4 jaar na dato vond ik het toch eens tijd worden toen ik ze weer ergens voorbij zag komen.

Het is een patroon van Urban Threads en op hun site staat ook een tutorial. Deze uitgeprint en ermee aan de slag gegaan. 
Omdat ik meerdere speeltjes uit 1 hoop wilde halen heb ik het design drie keer gekopieerd. De uitvoering daarvan was wel een beetje lastig omdat je niet precies weet wat en hoe het gaat. 
Maar na een eerste lichting van 3 stuks op rode fleece heb ik met grijs vilt en glow in the dark garen nog 3 stuks gemaakt en dat ging me al een stuk beter af.!

Glow in the dark effect!
De speeltjes gevuld met een mix van fibervulling en kattenkruid, dat vinden ze altijd zeer leuk en lekker!


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk...en slim om er kattenkruid in te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Zo te zien vinden je poezen het heerlijk om mee te spelen. Hier vinden ze propjes papier, haakgaren en spelden (grr) veel te leuk. Naar de speeltjes wordt niet omgekeken (hihi).

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn erg leuk geworden, en nog belangrijker ze zijn er blij mee.
    Vind ook het glow in the dark erg grappig.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!