donderdag 22 juni 2017

Joy Clutch

Om te vieren dat K-Bas 1 jaar bestond gaven zij een gratis clutch patroon uit, met daarop de geweldige sluiting die ook bij de Rozy Portemonnee werd gebruikt. K-Bas is een webshop die alles omtrent tassen maken verkoopt. O.a. de kurkleer waar ik zo'n fan van geworden ben.

Natuurlijk moest de Joy gemaakt worden en op onze maandelijke naaidag maakten Hilda en ik elk een Joyclutch uit kurkleer.
Het was op 21 juni een warme dag, de thermometer tikte de 31 graden aan, zodoende zaten we bij Hilda thuis lekker aan de tuintafel in de schaduw. Prima vol te houden daar!

De werkbeschrijving was goed te volgen. Dus stak de clutch al snel een heel eind in elkaar!
De Joyclutch is ideaal als party en feesttasje! De ketting die ik voor deze Joy clutch kocht komt ook bij K-Bas vandaan. Het is echter geen fijne ketting om schuin over de schouder te dragen. Te kort en mijn haren blijven in de ketting hangen.....Au!. Ik heb liever de schakelketting die ik eerder ergens anders bestelde voor bij mijn Versa Versa Tas!
 De Joy van Kurkleer met zilver is van Hilda. Het voeringstofje komt bij Louises naaicafe in Veghel vandaan. De andere materialen bij K-Bas.
Ik gebruikte als materiaal de croco kurkleer van K-Bas en de voeringstof van Stitch&Co  die ik ook al voor mijn handtasje en Rozy wallet gebruikte. Zo wordt het een hele serie!





Nu staat er nog een Recept 27 uit Zo Geknipt! van croco kurkleer op het menu.


5 opmerkingen:

  1. Wauw...geweldige serie heb je gemaakt...
    Alle 3 even mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze gaaf geworden zeg!
    Ideaal tasje om even snel wat kleine spulletjes bij je te steken en ze op een smaakvolle manier met je mee te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! heb het patroon al liggen ... nu nog er aan beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het patroontje van de clutchnog te verkrijgen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!