maandag 18 oktober 2010

"Stricktly Pink" in het kader van de Borstkankermaand

Het thema deze maand van het Zelflingeriemaken Forum is Pink Ribbon. Dit omdat wij als lingeriemaaksters natuurlijk de borstkankermaand steunen. De opdracht was om een setje in het roze of waar roze in verwerkt was te maken. Omdat ik nog een knalroze lycra had liggen leek me een geheel roze setje wel erg leuk.
De Ribbon heb ik er in verwerkt dmv de bandjes en door op de schoudbandaanzet een echte "Pink Ribbon" te maken. Ook heb ik nog een ribbonhangertje besteld en op het middenvoor gehangen. Op de heupslip heb ik ook een Ribbon gemaakt.
Er zijn nog een slip en eens string in de maak. Deze heb ik versierd met, net als bij de schouderbanden,  bandjes en ringen. Het elastiek moet er alleen nog in worden genaaid. Foto's volgen dus later.

Het patroon is zelfgetekend op basis van Bella Hendriks-methode. Ik heb als materiaal lycra gebruikt en de schouderband zelf gemaakt door middel van omvouwelastiek (zie Tutorial)
Detail van schouderband en Ribbon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!