zondag 21 februari 2010

Schelp BH compleet

Deze week de schelp BH compleet gemaakt met 2 heupslips.
Voor mijn lief eindelijk weer eens een boxershort gemaakt. Voor sinterklaas had ik ook een boxershort genaaid voor en van de restjes stof heb ik nu de onderstaande boxershort gemaakt. Lila en grijs, een mooie combinatie. De naden heb ik met de coverlock doorgestikt. Hierbij heb ik grijs metroflock garen op de onderdraad gebruikt. En de boxershort op de linkse kant gecoverd waardoor de onderdraad op de goede kant van de boxer ligt.
Voor de lingerieles a.s vrijdag heb ik een toile gemaakt van de vorige keer getekende korsetpatroon met opgetekende schouderbanden. Deze wordt vrijdag afgepast en dan kan ik na correcties met het echte korset aan de slag.
Patroondelen
Toile op de paspop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!