vrijdag 1 april 2011

Twee heerlijke productieve dagen

Je hebt soms van die dagen dat het allemaal een beetje meezit en alles vanzelf lijkt te gaan. Als ik dan ook veel met mijn hobby's bezig kan zijn is het helemaal top.
Gisteren kwam Jos hier bij mij om samen haar BH patroon opnieuw te tekenen. Ik heb haar maten opnieuw opgemeten en we hebben beiden naar aanleiding van deze maten een BH patroon getekend. Voor mij was dat ook een oefening om weer eens met andere maten een bh-patroon te tekenen. En het was natuurlijk ook gewoon erg gezellig.
Fleurtje lag lekker op haar plekje rechtsachter Jos, maar Bram was ik op een gegeven moment kwijt, tot de tas die ik had gebruikt om mijn spullen naar beneden te halen wat begon te bewegen, bleek meneer daar prinsheerlijk een verstop plekje had gevonden, de scheet.
Zo'n dag vliegt voorbij, maar 's avonds heb ik nog een shirt afgemaakt, die hoefde ik alleen nog maar te coveren en vandaag heb ik hem al aan! Het is een shirt met een watervalhals, van hetzelfde patroon als de Fall of Roses jurk, alleen is de watervalhals verder uitgediept en nu is deze hals naar mijn zin. Het stofje heb ik vorig voorjaar op de stoffenmarkt in Utrecht gekocht.
Vandaag was ik in Sint Anthonis bij de open Lingerieles van HenriĆ«tte Strijbosch. Daar heb ik weer een aantal lingerie maak vragen die ik had beantwoord gekregen en ik heb 2 BH-patronen aangepast en op stof gelegd. Dus ik kan weer vooruit ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ja, het was weer heel gezellig en gelukkig is het helemaal niet te zien dat we lekker aan het kletsen en snoepen zijn geweest....Bh ga ik dit weekend maken. Je shirt zit echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, dat snoepen heb ik nou eens wel gezien, als je de foto vergroot, zie je dat de 2!!!schaaltjes bijna leeg zijn..

    Leuk shirt, en je hebt het 'andersom' gecoverd, geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf shirt.
    En heel gezelli zo te zien. Wat een schattig die kat.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!