zaterdag 31 maart 2012

Setje compleet en T-shirt pimpen

Op deze koele en winderige zaterdagmiddag maar achter de naaimachine gekropen en een tweede hipster gemaakt voor bij mijn Lilac Satin Deligt setje. Die set is dan nu compleet.

Gisteren heb ik een borduursel op een witte stretch denim gemaakt, dat was een opdracht en het komt achterop een jasje voor de communie.

Omdat de borduurmodule toch "in bedrijf" was heb ik gelijk een basic shirt van mezelf gepimpt met een leuke design van Urban Threads!

4 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi en mooi! Niet te veel van die borduurdingen laten zien hoor, anders wil ik er ook toch echt eentje! Wat een prachtige patronen gebruik je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie dingen die je hebt gemaakt. Vind ook de slip erg mooi geworden en inderdaad als ik zo die borduringen zie zou ik er ook wel een willen (hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes zijn dit. Mooie slip. Heb je het kant over de lycra bevestigd? Ziet er schitterend uit. En die vlinders ... past bij het lente zonnetje.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil even zeggen dat ik het echt een prachtig setje vind! Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!