dinsdag 24 april 2012

Spring is in the air??

Als ik naar buiten kijk dan is het nog geen weer om mijn nieuwe tricot jurkje aan te trekken. Hopelijk wordt het snel beter en warmer weer.
Het is een patroon uit de knipmode maart 2012, jurk nr 9. Op de foto houdt het model haar handen precies voor de speelse plooien, niet echt handig van de Knipmode.
Aan het patroon hoefde niets veranderd te worden, maar tijdens het doorpassen bleek er coupenaden in het achterpand nodig te zijn vanwege mijn holle rug.
De patronen op de jurk lopen mooi door op voor en achterpand en de mouwen.
En nu..... Laat de lente maar komen!

7 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm prachtig, met oog voor details met de doorlopende strepen. Kom maar op met die zon!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie nu dat ik de jurk dezelfde naam heb gegeven als jou Boxershort. Blijkbaar is dat in mijn hoofd blijven hangen, niet bijster origineel van me!

      Verwijderen
  2. Mooi gemaakt en zo perfect!
    Dat stofje zal je mooi staan.
    En ja het maken van jurkjes helpt nog niet echt om de zon tevoorschijn te toveren.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jurk. Wat leuk gedaan dat het patroon zo in het voorpand doorloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig jurkje, dat stofje is toch wel weer heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit! Ik zou bijna schrikken van zo´n stofje op een lap, maar het resultaat als jurk is werkelijk supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke jurk. Vond het in de knip ook al zo jammer dat het niet duidelijk te zien was. Nu een foto waarop de leuke details goed te zien zijn! Krijg ook zin om deze te maken (nu alleen nog tijd;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!