maandag 14 mei 2012

Basic shirtjes gepimpt

In de kledingkast lagen 2 basic shirtjes die ik wat saai vond. Daarom opgepimpt met een borduursel. Tijdens een bezoek aan Gerwilja (la Fleur) kreeg ik tips hoe gemakkelijker t-shirts in te spannen onder de borduur machine. En daarmee ging het veel gemakkelijker. Er zullen dus meer shirts volgen!
Het witte shirt is met solargaren geborduurd en verkleurd paars in zonlicht, de grijze is met 4 kleuren groen/blauwe kleur geborduurd. Beide patronen komen van Urban Threads.

3 opmerkingen:

  1. Die zijn leuk gepimpt mooi geworden hoor. Ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk
    Tips. ?.....
    Ik heb van de week 7 topjes geborduurd op de voor en achterkant en heb eerst de zijkant helemaal los getarnd dat vond ik een minder klusje want ze moeten ook weer aan elkaar
    Maar anders krijg ik het shirt echt niet gespannen in het borduurraam. ?....ben benieuwd hoe jij dat doet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!