vrijdag 12 april 2019

Artisjok jurk

Op de fb pagina van Atelier Unique zag ik een foto voorbij komen van een prachtig stofje van Trickle Down Fabrics (verkopen left overs van designerstoffen!)

De print lijkt net allemaal artisjokken, dus ja de naam was niet moeilijk!
Het stofje is een hele dunne katoen met zijde en nu deze zomer blousejurken zo in zijn leek me dat een prima bestemming voor deze stof. Heerlijke dracht met warm weer... Hopelijk krijgen we nog zo'n zomer als vorig jaar, nog nooit zo vaak mijn zomerjurkjes kunnen dragen als toen!

Op de naailes tekende ik een blousejurk met als inspiratie onderstaand plaatje van Pinterest
This look is amazing, all nude | Inspiring Ladies
Pinterest plaatje

Omdat ik niet genoeg stof had voor mouwen werd de jurk mouwloos! Want wilde wel graag de maxilengte van nu.


Wat gaat het maken van de knoopsgaten toch fijn met het automatische knoopsgatenvoet 3A van Bernina, je meet op hoe groot de knoop moet worden , stelt dit in en de rest doet de machine! Ook voor het aanzetten van de knopen heb ik een voetje. Dus 10 knopen aanzetten is zo gedaan, alleen nog ff afhechten en klaar.


Als finishing touch natuurlijk mijn logo erop genaaid!
Laat de zomer maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!