maandag 15 november 2010

Handdoek voor mezelf

Afgelopen zondag regende het de hele dag. Alle tijd om eens een handdoek voor mezelf te borduren. Tot nu toe alleen voor anderen gedaan. Het leek me leuk een kop van een Helige Birmaan borduren.  Na wat zoeken op het internet en hulp van het Borduurmachine forum had ik een mooie afbeelding gevonden. Omdat ik het niet helemaal eens was met de voorgestelde kleuren heb ik aardig wat tijd besteed aan het uitzoeken van de juiste kleuren. Maar heb daar veel van geleerd. Het is niet gemakkelijk om even zo wegwijs te worden in de borduursoftware. Daarom mijn voornemen om toch wat regelmatiger de borduurmodule erbij te pakken.
Ik ben tevreden met het resultaat. En onze Bram snuffelde nieuwschierig aan de afbeelding van zichzelf ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!