maandag 1 november 2010

Simply Black

Vorige week mijn Simply Black BH en slip afgemaakt. Het zelf getekende patroon had ik iets aangepast. Het is nog niet perfect want er moet nog iets meer volume in de cup komen. Dus binnenkort weer een BH maken want ik wil de pasvorm goed hebben. De lycra en fournituren heb ik bij Elingeria vandaan. Het is een zwarte lycra met een print erop. De lycra is best stevig en een fijne stof om te verwerken.
De schouderbanden op rug zijn gekruist d.m.v. een ijzeren ring. Het geeft een stoer uiterlijk aan deze toch vrij simpele BH.
Terwijl ik deze blog schrijf is mijn borduurmodule hard aan het werk. Binnenkort krijgen jullie het resultaat ervan te zien. Ook ben ik druk bezig om fournituren bij elkaar te verzamelen voor nog een Pink Ribbonset voor de dame met de borst recontructie, daar kan ik dus ook binnenkort mee aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!