dinsdag 2 oktober 2012

Koken met Karin

Naast creative hobby's vind ik koken ook leuk. Jammer genoeg heb ik tegen zes uur altijd niet zo veel puf meer om te koken. De kunst is dan om in korte tijd iets fatsoenlijks op tafel te krijgen. Daarvoor maak ik regelmatig gebruik van die kant en klare pakjes of zakjes. Helaas zitten daar allerlei toevoegingen en E nummers ingrediƫnten aan toegevoegd. En daar reageren mijn darmen weer vervelend op.
Afgelopen weekend viel mijn oog op een artikel in de krant over een Karin die een weblog en website heeft over koken zonder pakjes en zakjes en ook een aantal kookboeken heeft uitgebracht. Dus snel gekeken op www.kokenmetkarin.nl.
En wat een leuke website is dat! Omdat ik nog een bolboekenbon had wist ik daar meteen een bestemming voor.... Kookboek van Koken met Karin. Heb er gelijk 2 besteld, Handboek Oven en koken zonder pakjes en zakjes.
Zit er nu in te bladeren terwijl Fleur de doos al ingepalmd heeft (het zou ook niet, meteen nadat ik de boeken uit de doos had gehaald kwam Fleur al aanzetten!)
En het ziet er veel belovend uit!! Daar ga ik de komende tijd lekker recepten uit maken. Eet smakelijk!

1 opmerking:

  1. Ha! Wat een leuke foto's! Ik hoop dat je heel erg veel plezier (en lekkere maaltijden) gaat beleven met de boeken. Alleen bevatten ze geen kattenrecepten helaas... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!