vrijdag 16 augustus 2013

Clutch!

Ik was er al mee begonnen twee weken geleden en deze week kwam ze dan af! Mijn eerste zelfgemaakte Clutch...... Tijdens een gezellig dagje naaien met vriendin Hilda.
Een hele uitdaging....vooral voor mijn naaimachine. Het leer bleek aan de dikke kant en een dikkere naald als nr 100 had ik niet in mijn bezit en ook Hilda niet. En een fournituren winkel was er niet in de buurt. Dus doen met de middelen die ik had.
Met in gedachten hoe lastig het naaien ging ben ik tevreden met het resultaat!
Een volgende keer dunner soepeler leer nemen..... ( of een tweede hands leernaaimachine op de kop tikken (maar waar zet ik die neer??) )


8 opmerkingen:

  1. Een leuk tasje, de kleur vind ik erg mooi. Heb je al eens een ledernaald gebruikt, deze snijdt door her leer heen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gondelien, heb leernaald 100 gebruikt en zelfs deze was te dun... Wil het nog eens met een dikkere leernaald proberen 110 of 120... Kijken hoe dat gaat. Binnenkort langs de fourniturenwinkel ;-)

      Verwijderen
  2. Geinig tasje is dit geworden. Ik vind de kleur ook erg mooi.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje.. daar ga je lekker veel plezier aan hebben. Mooi patroontje ook.
    Groetjes en een fijn weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk tasje geworden, ga je veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op naaimachine jacht dus!
    Leuk tasje geworden zo, kan je meteen in gebruik nemen, YES!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleur! Leuk tasje, erg handig zo´n formaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo'n tasje . Ook een hele mooie kleur lekker zomers.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!