vrijdag 9 augustus 2013

Turquoise Satin Delight set compleet

 Vandaag is er weer een lingerie setje voor mezelf afgekomen. Anderhalf jaar geleden maakte ik al het "zusje" namelijk de Lila Satin Delight en nu de Turquoise variant. De satijnen lycra kwam van Merckwaerdigh en ik heb geen idee waar ik het zwarte kant op de kop heb getikt.
Bh is uitgevoerd met zelfgemaakte paddingcups van een nieuw zelf getekend patroon op maat (methode Bella Hendriks) Het kant is er met een schelppatroon overheen gezet. Omdat bij een eerste uitvoering ik niet tevreden was over de afwerking van de decolleté rand heb ik de satijnenen cups overnieuw gemaakt. Er zit dus al heel wat werk in deze bh. Op 22 juni blogde ik al hierover
Ook het slippatroon is nieuw getekend en heb gekozen om een Vintage taillemodel te maken en een lagere hipster model.
Als finishing touch een paar sleuteltjes als versiering!
Het is een geslaagde set geworden!

9 opmerkingen:

  1. wauw, super hoor!
    mooi zoals je het kant verwerkt hebt, prachtige aanvulling op de mooi stof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie combi van materiaal en kleur. Jammer dat je bij de bh het zwarte stiksel zo ziet zitten bij de slip heb je het niet zag ik.
    Mooi setje ga je veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk Corina, zag het pas toen hij op de pop zat, er helemaal niet over nagedacht bij het naaien :-( Bij de slips juist extra aandacht er aan besteed dus aantal keren kleuren omgewisseld.

      Verwijderen
    2. Herkenbaar ben nu zelf ook met twee kleuren bezig.

      Verwijderen
  3. Een heel mooi setje, ik ben weg van de kleur!
    De hipster vind ik vooral heel mooi, erg leuk gedaan met dag ´verlaagde´ kant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heb je gekozen voor de set. Ziet er erg sjiek uit. De hipster met het kant erover is erg leuk.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend setje geworden, ben er helemaal weg van.
    Je weet dat ik ook zo fan van dit soort kantjes ben en ook de kleurencombi, super! Zou je het erg vinden als ik ook probeer om zulke mooie cups te maken? Lijkt me een geweldige uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me aan bij de opmerkingen hierboven. Echt een geweldig mooi setje. Ik ben wel benieuwd of het stukje kant dat bij de beenrand zit goed blijft zitten tijdens het dragen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!