zondag 2 februari 2014

Nog een rugzakje....

Afgelopen week was mijn lieve nichtje hier en die zag de rugzak van Freek. Zoiets wilde ze ook wel en ook met een dino erop. Maar dan wel in haar lievelingskleur....Roze (welk meisje niet ;-) ) Als huidige schooltas gebruikt ze de zwemtas die ik eerder voor haar maakte,  maar die is aan slijtage onderhevig.

Dus tijd voor vervanging en een echte schooltas. Omdat ik gezien mijn lopende projecten geen tijd had om een hele nieuwe tas in elkaar te stikken zijn we vrijdag naar de winkel gegaan waar ik ook de rugzak van Freek vandaan had en gelukkig hadden ze daar ook roze rugzakken in een maatje groter!
Vrijdagmiddag gelijk 3 uur bij de borduurmachine gezeten en de Dino erop gezet. Zaterdag nog de Flockletters erop gestreken en weer een mooi kadootje klaar!

1 opmerking:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!