zaterdag 7 maart 2015

De pauw in herhaling

Op de naailes maakte Janneke zo'n mooie proefmodel Jas dat het zonde was om die niet te dragen. Maar omdat het een grijs stofje betrof wilde ze het wel opleuken met iets...... waarop ze mij vroeg of ik er iets op wilde borduren ;-) Het werd weer eens hoog tijd dat ik de borduurmodule weer eens van stal haalde om deze vaardigheid te behouden, dus dat kwam goed van pas! Samen hebben we het patroon uitgezocht en Janneke heeft zelf de kleuren bepaald. Daarna aan mij weer de spannende taak om het weer mooi op de Jas te krijgen.

Het patroon van de pauw is dezelfde als die ik op Cliff zijn jasje borduurde voor de Udense Musical
En dat is de Jacobean Peacock design from Hatched in Africa. Wat ziet het met andere kleuren er toch weer heel anders uit!
De pauwveer is van Urban Threads. En zit op de linkermouw.
Benieuwd naar het uiteindelijke resultaat als de Jas helemaal in elkaar zit

1 opmerking:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!