zondag 27 november 2016

Shapy set compleet

In januari 2012 maakte ik in kader van lingerie opleiding een mooie corrigerende slip Shapy. Tijdens het dragen bleek deze te hoog en ik wilde er nog een bh bij maken. De slip kwam op de stapel "To Do" en raakte uit beeld. In de loop van vorig jaar kwam ik de stofjes en slip weer tegen en begon met een bh, maar raakte tijdens mijn grote opruimactie vorig jaar december in de verkeerde doos en zodoende weer uit beeld.
Voor het Lingerienaaiweekend heb ik mijn voorraad eens opgeschoond van stoffen die ik niet meer gebruik (deze vonden tijdens het weekend gretig aftrek!) Tijdens deze klus kwam ik een zakje tegen met daarin de stof en de half afgenaaide bh. Een mooi project dus om tijdens het Lingerie naaiweekend af te maken.
Het liefst wil ik nog een tweede wat lagere slip bij de bh maken, maar gezien de geschiedenis van dit setje zullen we wel zien!

Patroon: zelf getekend op basis Bella Hendriks
Lycra en Kant komen bij Kantje boord vandaan.

1 opmerking:

  1. Het is wel een heel mooi setje geworden.
    Mooi ook zoals je het kant hebt verwerkt in de bh en de slip.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!