zaterdag 29 juli 2017

Blue eyelash Push-up BH

Tijdens de open Lingerie lessen bij Henriette Strijbosch ben ik de laatste tijd bezig geweest met het verder ontwikkelen van een push-up bh-patroon. Met de beugels van Bella Hendriks ben ik niet tevreden, deze geven voor mij een te laag uitgesneden bh. Na een tip van de juf bestelde ik bij Lingeriestoffen een set push-up beugels die op mv iets hoger uitvallen.
Op basis van deze beugel een nieuw patroon getekend.
De bhcup is uit eyelash kant gemaakt en komt van Poetsie.nl  De cup is gevoerd met een huidskleurige mesh.
Op een facebook groepje was er de uitdaging om iets te maken naar aanleiding van een plaatje. Hiervoor gebruikte ik een plaatje van een mooi achterpand met daarin extra kant toegevoegd.


Het is nog best lastig om dit stukken kant er mooi in te krijgen. Want in 3D zit het anders dan op papier in 2D. En bij mezelf op mijn rug spelden gaat niet... Maar op de pop en met beetje hulp van vriendlief is het toch redelijk gelukt.


De bh zit heerlijk en doet zijn push-up werk goed.... Van het extra kant op de achterkant voel ik tijdens het dragen helemaal niks, dat is dus erg fijn.
Nu nog twee bijpassende slips maken.......

1 opmerking:

  1. Wouw, wat een mooie bh. Een perfect kantje gekozen voor deze opdracht. Ik moet dus binnenkort weer eens contact opnemen met Henriette, want zo'n laag uitgesneden model staat k op mijn lijstješŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!