woensdag 25 oktober 2017

Imani-dress uit de LMV

Ik zag de Imanijurk al met diverse mooie prints voorbij komen.
Terug gekomen van vakantie had ik weinig stofjes op voorraad dus mocht ik wat mooie prints kopen. Op dit moment ben ik erg fan van stoffen met palmbladeren of monstera bladeren. Dus toen ik deze tricot voorbij zag komen was ik helemaal verliefd!
En omdat ik via meerdere webshops wat kocht en ik opschoning hield in mijn mail weet ik niet meer waar ik die op de kop tikte! Het is in ieder geval een stof van Swafing en deze heet: digitale botanic print swafing Dan kan je er in ieder geval naar googlen als je dat zou willen.

Het is een iets bloezende jurk door het riempje wat je er bij maakt. Ik haalde maat 38 over en bij mijn heupen ging ik naar maat 40. De mouwen zijn driekwart, dus vooral een jurk voor de wat zomerse herfst en lente dagen... of voor de mindere zomerdag.............
Lekker ff een snel klaar project om te maken!






6 opmerkingen:

  1. Leuk! En met een vest kan hij best de winter nog door hoor!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw..die is echt leuk geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en idd met een zwart vestje of zo, kan hij in de winter ook nog best. De kleur staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, die stof vind ik super! Niet helemaal mijn kleur (daarom heb ik m niet gekocht) maar hij staat jou geweldig. Uitstekende keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stof, net alsof je de bladeren er zo af kan pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuk stofje! De Imani staat hier ook nog altijd op het programma ... patroon uitgetekend, stof gekocht (uiteraard :p ) nu alleen er nog eens aan beginnen ...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!