woensdag 11 juli 2018

Genova jurk

Riep ik laatst niet zoiets dat ik genoeg jurken in de kast had hangen?
En ik geen jurken meer van mezelf mocht maken?
Missie mislukt! ;-P
Zag bij Hennie van  Atelier Unique een prachtige coupon voorbij komen die zij voor Trickle Down Fabrics verkoopt. Ik was meteen verliefd! En wist ook meteen wat ik er van wilde maken!
Namelijk de Genova jurk van La Maison Victor uit editie 03/2018.
Ik zag deze jurk in ook al een prachtig stofje gemaakt worden door een vriendin van mij tijdens een gezellige naaidate. Een ideaal jurkje voor de toen nog komende zomerse periode.
Het jurkje steekt snel in elkaar, echter de knoopsgaten zitten op het patroon deel hoger dan ze in de praktijk moeten zitten. daar heb ik wat moeten foezelen.
Heb het jurkje al diverse keren kunnen dragen, heerlijk die zomerse temperaturen!

3 opmerkingen:

  1. Oh, ziet er goed uit! Ik snap wel dat dat stofje per se een thuis moest krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat je voor dit stofje en patroon toch een uitzondering hebt gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, en dat is toevallig! Ik heb hier het boek van LMV 'Naaien voor beginners 2' voor mij liggen...en wat staat er op de cover? De Genova jurk, die ik zo graag zou willen maken! Super mooie uitvoering in dit stofje Tialda!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!