zaterdag 28 november 2009

Covershirt en 3 delige BH

Deze week toch weer een aantal projecten af kunnen ronden. Zo heb ik afgelopen weekend weer een t-shirt afgemaakt. Dat is dan nr 3 in de rij t-shirts... Er zijn nog 2 in de maak ;-).
Dit keer is het een Covershirt. Gemaakt van een grijsbruine tricot met wol. Dus een lekker warm t-shirt. In mijn vorige blog liet ik al een fotootje zien van de halsopening en het vastgerijgde beleg. Door met de coverlock langs de halsrand te gaan en dit te herhalen kreeg ik dit effect:
Dit effect heb ik ook bij de pols en onderrand van het t-shirt gemaakt. Het shirt in elkaar gelockt en daarna de ruimte tussen de naden opengeknipt. Je krijgt dan een erg leuk effect.
Op mijn Blog van 7 nov schreef ik over de 3 delige BH die ik voor iemand had getekend. Deze heb ik nu eindelijk af. Het is weer eentje geworden met Bandjes. Deze zitten echter los want die maak ik later op maat vast.
Dit jaar heb ik de sinterklaas geholpen en een mooie Boxershort gemaakt. Nu alleen hopen dat diegene het past. Want ik heb de maat gegokt. Op de boxer en het t-shirt heb ik weer mijn logo geborduurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!