zaterdag 7 november 2009

Productie van een week

Deze week best productief geweest en wat dingetjes afgemaakt! Als eerste een slip voor bij mijn gouden bandjes BH die ik in februari van dit jaar heb gemaakt. Lekker op tijd dus.
Vervolgens mijn rok afgenaaid. Deze heb ik gemaakt van een bijzondere wollen stof die ik via Trickle Down Fabrics heb gekocht. Deze vrouw is een eigen bedrijf begonnen in het verkopen van leftover stoffen van bekende nederlandse onderwerpers aan beginnende ontwerpers. De stof van mijn rokje komt van People of the Labyrinth. Eerst wilde ik daar een heel apart ontwerp voor tekenen. Maar ik kwam erachter dat de stof dit niet nodig had. Want deze is van zichzelf al heel apart door de 2 lagen stof die wat verschoven op elkaar zitten. Uiteindelijk is het een simpel gerend rokje geworden.Deze week eindelijk ook weer eens een ketting gemaakt. Dat was al heel lang geleden en er lag al een hele tijd kralen op mij te wachten. Wist eigenlijk niet meer precies wat ik voor ontwerp er voor in gedachten had, maar heb er uiteindelijk dit van gemaakt.Gisteren voor iemand een BH patroon getekend bestaande uit een 3 delige cup. Het wordt ook wel een Prima Donna model genoemd omdat dit merk veel gebruik maakt van een 3 delige cup. Het was even zoeken naar een mooie verhouding tussen de belijningen. Gisteravond gelijk het patroon uit padding gehaald en aan elkaar gestikt en het ziet er op het eerste gezicht prima uit. Vandaag ook de onderdelen uit de lycra en kant gehaald en hoop ik de BH deze week af te maken. Dan heb ik deze week ook nog een bezoek gebracht aan een stoffenzaak alwaar ik 2 leuke tricots heb gekocht voor de nog te maken t-shirts. Kortom ik heb de komende tijd weer genoeg te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!