dinsdag 20 april 2010

Zelflingeriemaak Award!

Op het Zelflingeriemaken Forum was een tijdje geleden het idee ontstaan om een Award uit te reiken naar Bloggers die op hun weblog het zelflingeriemaken uitdragen, promoten en anderen inspireren. Dit keer was ik zelf aan de beurt, Sigrid heeft mij de Award toegekend! Zij motiveert het als volgt: Omdat Tialda een actief lid is van het forum en daarnaast een weblog bijhoudt waarop ze heel regelmatig mooie zelfgemaakte lingerie en zwemkleding laat zien. Haar werkt is ook erg inspirerend.
Bij deze Award hoort ook dat ik een aantal vragen beantwoord, hier komen ze:
Waarom maak jij lingerie?
Ik ben begonnen met lingerie maken nadat ik op zoek was naar een passend BH patroon. Deze waren toen nog dun bezaaid op het internet maar al zoekende kwam ik een cursus hier in de buurt tegen waar ik zelf een BH zou kunnen leren tekenen. Vanaf dat moment was ik verkocht en is het zelf lingerie maken tot een passie verworden.
Hoelang maak jij lingerie?
Sinds april 2005. Dus dat is nu 5 jaar.
Waar/hoe heb je het geleerd?
De cursus was bij Henriëtte Strijbosch van Modevakschool Speldenkussen in St Anthonis . Bij haar heb ik inmiddels alle mogelijke cursussen gevolgd!
Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Overal, bij medecursisten, van het forum en mede-forumleden, weblogs, internet, plaatjes in tijdschriften, ideeën in mijn hoofd, wat ik om me heen zie, van TV etc etc.
Waar koop jij het liefst je materialen?
Op meerdere plekken: Kantje Boord is natuurlijk favoriet maar ook ver weg. Bij diverse webwinkels als Merckwaerdigh, Elingeria, Danglez. En dichtbij zit Marjan van de Crommert van Naaicentrum de Speld waar ik ook regelmatig kom.
Sigrid heel hartelijk bedankt voor jou nominatie. Sigrid heeft in verleden diverse tutorials gemaakt waar ik ook weer veel aan heb gehad. Haar blog over zelf kleding en lingerie maken zijn erg duidelijk en inspirerend. Leuk dat wij elkaar zo inspireren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!