zaterdag 30 juli 2011

Weer Post!

Dit keer post uit Hongkong. Vorige week zondag was het zulk slecht weer dat ik bijna de hele dag op de bank heb gehangen met de laptop. Moest natuurlijk wel een partij mail, twitter, facebook en forum wegwerken na de vakantie. En daarbij viel mijn oog op een aantal dames die kantjes hadden besteld uit Hongkong via Etsy. En daar zaten toch leuke kantjes bij!! Tja en wat doe je dan op een regenachtige zondag,.... je besteld ook wat kantjes. En vrijdag vielen de kantjes al in de bus in een envelop met mooie postzegels. Uitgepakt zijn het 4 mooie kantjes, waarbij ik de fucia/paarse het minst mooi vind, maar de anderen prachtig! Nu nog bedenken wat ik er van ga maken.
 De 4 kantjes op een rij
 Kantje 1 is zwart met crème borduursel
 Kantje 1 met de stof in meerdere lagen
 Kantje 2 is paars met zwart borduursel
 Kantje 2 met de stof in meerdere lagen
Kantje 3 is chocolade bruin met lila borduursel
 Kantje 3 met de stof in meerdere lagen
 Kantje 4 is fuciakleurig, en is wat minder fijntjes als de andere 3 kantjes. Nog steeds mooi maar toch anders.
Kantje 4 met de stof in meerdere lagen

De kleuren komen op de foto niet goed tot zijn recht. Het is lastig om de kleuren goed te fotograferen.

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi!! die medaillonkantjes wilde ik eerst ook nog bestellen, maar dat werd wel een beetje veel..
    De fucsia is inderdaad de minst mooie, bij mij ook,maar de ervaring heeft me geleerd dat je met iets wat je erst niet zo mooi vind, de prachtigste creaties kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie kantjes ben benieuwd wat je er van gaat maken. Word vast iets moois.
    gr. Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, zo kijk je elke dag uit naar de postbode. Wat gaat het toch razend snel zo de wereld over (die dame zal wel denken, heeeeel veel bestellingen uit NL in een keer). Ze zijn prachtig en je creaties worden vast ook prachtig...ben heel benieuwd wanneer we de eerste hier voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi!!! Super gave kleuren!!!
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook al van die mooie kantjes!! Prachtig!!! Ik ben benieuwd met wat je ermee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kantjes, ik zou kantje 2 en 4 ook gekozen hebben. Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!