vrijdag 23 december 2011

Secret Santa Avontuur

Wat heb ik gekregen?
Een aantal dagen was ik in afwachting van mijn Secret Santa kadootje, maar inmiddels is de buit binnen!
Gelukkig nam woensdagavond mijn Secret Santa contact met me op met de vraag of ik het kado al had gekregen, maar ik had nog niets gezien. Daarna heeft zij donderdag kunnen achterhalen dat Tante Post het pakketje dinsdag had afgeleverd, volgens Track en Trace. Maar toen rees bij mij de grote vraag waar het pakketje dan was gebleven. Er zat geen briefje in de bus dat ie bij de buren was afgeleverd. Gisteravond toch maar rondje buurtjes gedaan, maar geen pakketje. Nou wil de pakket dienst van TNT de pakketjes ook wel eens op de brievenbus zetten of naast de voordeur bij mijn afwezigheid, maar ja dat zie ik dan wel duidelijk staan.
Vanochtend toch maar eens goed rondgekeken,.... en achter mijn nog mooi bloeiende geranium (ja ja en dat in december) stond een klein pakketje weggestopt! Tja dat was niet te zien! Hoe kan ik de post dan vinden?? Letterlijk en figuurlijk uit het zicht!
Zien jullie iets staan?
Je moet echt de blaadjes aan de kant schuiven en ja dan zie je iets staan!
Gevonden!
Gelukkig heb ik het pakketje nu gevonden en nu kon ik dan eindelijk mijn Secret Santa uitpakken. Zij heeft voor mij geshopt bij De Tuinen en lekkere douchegel, badbruisbal, chocolademasker en een rustgevend armbandje gekocht. Leuke kado's waar ik zeker van ga genieten en gebruik van ga maken! Bedankt Marjelle!





En wat heb ik gegeven?
Ik had Karin getrokken en zij had een verhaaltje geschreven als Moodboard. Dochtertje van 1 jaar die van Teigetje houdt, leuke stofjes, felle kleuren, chocolade en lekker eten. Duurzame initiatieven en functioneel design waren zo wat dingen die daar in voorkwamen.
Voor haar heb ik een kringlooptas gemaakt. Deze stond bij mij al een tijd op de wish-list om te maken, ik ken deze tas via Jos, zij heeft er inmiddels een hele reeks gemaakt, elke tas met een eigen verhaal. Zo'n kringlooptas past wel binnen duurzame initiatieven leek me.

Voor haar dochtertje heb ik een slabbetje geborduurd met een afbeelding van Teigetje. Moest eerst achterhalen wie of wat Teigetje was, zit nou eenmaal niet in de kids haha.

Maar gelukkig kon ik aan een leuk plaatje van Teigetje komen, en omdat ze van felle kleuren houd gekozen voor fel groen, niet voor roze das zo standaard. Karin was erg content met haar kadootjes schrijft ze op haar Blog

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je je cadeautje gevonden hebt alsnog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog, Tialda, en goed om te horen dat m'n pakje toch nog tevoorschijn is gekomen! :) Volgens mij wilde de Postman het wel erg secret doen door het onder de geraniumbladeren te verstoppen... ;)
    Fijn dat het in de smaak valt, het blijft toch even aftasten bij iemand die je niet kent.
    Mooi ook wat je voor Karin gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!