zaterdag 12 januari 2019

Recept 27 in Kurkleer Zilver

Tassen heb je nooit genoeg en afgelopen zomer voor de vakantie wilde ik weer een praktische crossbody tas maken. Vorige jaren gebruikte ik daar Recept 27 uit Zo Geknipt1! voor. Nu wilde ik er eentje met kurkleer maken. En het leek me leuk om daarvoor ook Recept 27 te gebruiken,
Dus tijdens een naaidag met 35 gr! samen met Hilda een kurkleren recept 27 gemaakt.  Maar niet over geblogd zag ik nu! En ik maakte deze tas al vaker in stof zie hier!


Ik gebruikte zeegroen kurk met goud en Hilda de naturel met zilver
Dit exemplaar had ik na de vakantie weggeven dus afgelopen week samen met Jos op onze regelmatig terugkerende naaidag nogmaals deze tas gemaakt in kurkleer. Ditmaal in de naturel kurk met zilver die Hilda deze zomer ervoor gebruikte. Als accent plaatse ik het voorvak met de strepen verticaal en de tas met horizontale strepen.




Het exemplaar van Jos is nog niet klaar maar ze maakte wel gebruik van een spannende kleuren combinatie, wat ook weer inspirerend is om te zien.

Materialen:
Kurkleer en paspel en rits komen bij K-Bas vandaan
Voering stof bij Louise's Naaicafe te Veghel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!