woensdag 7 november 2012

Shoppen op Webshops, Stoffenspektakel en een Sew Along

Afgelopen tijd veel stofjes gekocht, ingeslagen, gehamsterd...... Allereerst bij 3 Webshops.
Bij Bambiblauw en Stoerejongensstoffen kocht ik deze stofjes:
Links het stofje van Stoerejongensstoffen, de rest via Bambiblauw
Bij Suz-designerstoffen kocht ik deze prachtige stoffen uit de serie Dutch Love Green van Hamburger Liebe:

En bij de plaatselijke schilderswinkel dit tafelzeil van Kitch Kitchen op de kop getikt!

Vandaag ben ik naar de Stoffenspektakel in Den Bosch geweest. En ook daar geweldig leuke stofjes op de kop getikt!
Zoals deze
en deze
Erg leuk was de kraam van Stoffendienst. Bakken vol met netjes opgevouwen lapjes van 50 bij 1.50! En geplastificeerd katoen. Iets waar ik al lang naar op zoek was. Ze staan alleen nog maar op stoffenspektakel. Ik denk dat ze beginnend zijn want ook de webpagina is nog in opbouw. Maar het beloofd veel goeds!
Links geplastificeerd katoen, rechts de lapjes van Stoffendienst
Verder nog 3 andere leuke stofjes:
Jammer dat het stofje met de wereld erop zo scheef is afgeknipt! Misschien heb ik zo net niet genoeg!
Ook nog een voorraad fournituren zoals opstrijkbaar volumevlies en opstrijkbaar katoen en partij ritsen, paspelband, paspelkoord. Prym naaldenkoker en omvouwelastiek:
Naast de vele katoentjes ook nog een Grijze/Taupe kleurige tricot voor mezelf gekocht voor een jurk of pyjama......
Nog nooit eerder kocht ik zoveel katoentjes op voorraad, maar het heeft een hele goede reden! Het lijkt Jos en ondergetekende erg leuk om een Sew Along te organiseren over het fantastische boek van 2 Belgische bloggers  Zo Geknipt van Sanne en Riet (30 recepten voor je naaimachine). Wie heeft er zin om mee te doen? We willen in Januari gaan starten.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Tialda,
    leuke voorraad heb je aangelegd. Ik had ook al bij Jos gereageerd: ik ben altijd in voor een leuke sewalong, dus ik ga meedoen!
    Groetjes,
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk he, zo shoppen voor e voorraad ( die sew along is een goed excuus, haha). Ben echt helemaal weg van die hamburger liebe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk gehamsterd, kun je weer mooie spulletjes van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stofjes heb je gekocht.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!