donderdag 7 november 2013

Bikini

Vandaag een bikini afgemaakt. Lekker op tijd voor het komende seizoen haha. Het is een bandeau bikini geworden. Op de open les bij Henriette heb ik een bandeau bh getekend met een inpandig cup met beugel. In de winkels in Parijs zagen we tijdens ons gezamelijk uitstapje deze vooral in een kanten uitvoering hangen, maar ik zat te denken aan een lap lycra die ik een tijdje geleden kreeg van een lingerie vriendin.
Ideaal voor een bikini dacht ik zo! De lycra komt van Spandexhouse USA. Het lijkt wel een beetje op de boerenzakdoek qua print. Ik vind dit wel humor om daar straks mee rond te lopen ;-)




Omdat het zo'n leuk stofje is heb ik weer eens rondgekeken op Spandexhouse....En nu heb ik samen met Hilda toch ook maar eens wat besteld daar, benieuwd hoe dat gaat en hoe lang het duurt voor het hier is.



6 opmerkingen:

  1. Dit is een mooie bikini en het stofje is humor. Knap om dit zo uit te vogelen hoe je een bandeau bikini toch steun kunt laten geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bikini is dit geworden. Blijft het een strapless BH of maak je er nog een (afneembaar) bandje aan. Gaaf om dit zo te tekenen en te maken. Nu nog mooi weer (of een zonnige vakantie tripje).

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden!! Snel op vakantie naar een warm oord ;). Spandexhouse levert zeer snel is mijn ervaring. Ben benieuwd wat je besteld hebt... Groetjes Dolores

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu al een leuk idee dat je daar van de zomer in rond loopt!
    mooie uitvoering van een bandeau, maar dan met de stevigheid en ondersteuning van een bh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kan je wel mee het strand op! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!