dinsdag 16 december 2014

Gestrikt....

Deze maand wil ik mijn naaikamer opruimen, ik kom opbergruimte tekort en er komt steeds meer bij. Dus tijd voor een grote opruimactie en verandering van kast.
Wilde 1 december daar al mee beginnen, maar dat lukte niet. Eerst moesten een paar lopende projecten af, dan pas de boel op de schop....
Ik maakte voor mezelf nog een Jurk


Patroon uit de Burda, sinds tijden eens niet een zelf getekend patroon, was na de musical even te moe in mijn hoofd om zelf te tekenen, maar had wel ontzettend zin om iets voor mezelf te maken, vandaar!
Tricot komt bij Stoffig Veghel vandaan en is een Stenzo stofje.
Elastisch pipingband komt bij Kleurenmix.nl vandaan.

En een T-Shirt wat een Top werd........

Een bestaand patroon gebruiken en daarbij spontaan een patroon van een paar mouwen van basis shirt aan vastnaaien, terwijl het een patroon voor een top is..... Dat werkt niet. Gelukkig had Stoffig Veghel de stof nog... Er komt dus nog een shirt bij de mouwen ;-)

En een nieuw lingerie setje....

Patroon zelf getekend
Lycra en fournituren zijn van Lijfgoed

En nu zit ik midden in een opruiming.....

Wordt vervolgt....

4 opmerkingen:

  1. Whoah, die bovenste jurk is geweldig! Wou dat ik zoiets kon maken, knap zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen heb je gemaakt, die beha is ook van een superleuk ruitje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die jurk herken ik,die heb ik ook gemaakt in een retrostofje. Ik vind jouw stofje in combinatie met het pipingband erg mooi.
    Top en lingeriesetje zijn ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!