maandag 25 januari 2016

Naaigerieftrolley

Tja, ik ben een van die vreselijke dames die op een beurs als Stoffenspektakel e.d. met een boodschappentrolley loopt. Noodzakelijk omdat ik niet kan "sjouwen cq dragen". Ook gebruik ik het karretje naar de naailes en alle naaidates om daarin al mijn naaimateriaal, stoffen en mijn mappen met patronen in mee te nemen. 
Echter was het knalroze polyestherstofje helemaal vergaan. Van binnen helemaal vergruisd en bevuilde mijn stof wat ik er in mee nam. Grrrrrr
Nou had ik al 1,5 jaar geleden bij Textielstad al eens een lap zwarte skai meegenomen om daarvan een wat blitsere nieuwe Trolleytas te maken. Maar dat bleef maar onder aan mijn To Do lijstje staan. Nu was het noodzakelijk geworden om een nieuwe tas te maken.
Natuurlijk wilde ik op het skaileer een borduurpatroon zetten, passend bij de taak van de trolley! Op de zak voorop een mooi design van Urban Threads, een afbeelding van een naaimachine in light stitching. Op de klep een patroon met Vintage naaigerief ook van Urban Threads.


Zo veranderde mijn roze boodschappen trolley in een stoere naaigerief trolley :-)
En natuurlijk ben ik vergeten om mijn oude roze trolleytas in orginele staat op de foto te nemen. Dus hierbij alleen mijn nieuwe;

Aan de binnenkant van de vlap natuurlijk een leuk stofje!



Restanten van de oude trolleytas die ik uitelkaar heb geknipt en als patroondelen heb gebruikt.









11 opmerkingen:

  1. WOW! Super mooi gemaakt en uberhandig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gemaakt zeg! Dat borduursel. .. om verliefd op te worden! Wanneer ga je hem inwijden, de grote nadentest door meters stof in te slaan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gemaakt zeg! Dat borduursel. .. om verliefd op te worden! Wanneer ga je hem inwijden, de grote nadentest door meters stof in te slaan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is knap....moet ik omthouden voor als mijn trolley versleten is...ja ik ben ook iemand die met zo' n ding rondloopt.
    Gemak dient de mens zullen we maar zeggen, meter zo dan slechte armen of rug door zwaar te dragen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben gelijk gaan kijken bij Urban Threads... Leuke designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Gewoon ook handig zo'n trolley.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh!! Laat het maar aan jou over om van een VRESELIJKE trolley een geweldig fashion item te maken!! Echt waanzinnig knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, je durft openlijk te bloggen over je trolley gebruik...dapper ;-)
    Maar met zo'n trolley, ik zou er ook mee buiten lopen ook al zit er niets in!! Wat een mooie borduursels en wat komen ze mooi uit op het skai. Super!! Ga je nog heel veel plezier (en complimenten) van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw, wat knap gedaan! Goed gezien zo'n trolley, hoef je niet te sleuren. Wie weet volg ik je voorbeeld nog wel eens, in het gebruik bedoel ik dan, zelf eentje naaien zie ik niet snel gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!