woensdag 17 oktober 2018

Janice jurk in de herhaling

Begin dit jaar maakte ik een eerste keer dit patroon uit de Knipmode van Janice een modeontwerper die elke maand een jurk voor de Knipmode ontwerpt. Dit model uit de oktober editie van 2017 beviel me zo goed dat ik er nog eentje wilde maken.
De stof is van Hamburger Liebe en kocht ik bij Stof-Inc in Oss. Op facebook zag ik deze jacquard in gebreide look voorbij komen en was meteen verliefd! Die moest ik hebben. Maar wilde de stof eerst wel even zien. Gelukkig moest ik toevallig een keer in Oss zijn en was de stof daar te verkrijgen.

Hier zie je de stof goed


Nu wil ik het patroon nogmaals gebruiken met een tricot stofje, kijken hoe de jurk dan valt. Het origineel van Janice is ook van tricot gemaakt. Wordt vervolgt ;-)



2 opmerkingen:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!