maandag 17 december 2018

Shirt Berlin

Als dank voor de aanschaf van mijn nieuwe speeltje: de Silhouette Cameo heb ik een shirt voor vriendlief gemaakt met daarop een door mijzelf getraceerde en door de silhouette gesneden flex afbeelding.
Deze wordt na het snijden en pellen op het shirt geperst met de strijkbout.

Van de Sint kreeg ik een online workshop kado om leren om te gaan met de Cameo en das erg fijn!
Als patroon voor het herenshirt kocht ik op Makerist een pdf patroon Mailo. Ik wilde geen muts of kol aan het shirt en paste de hals wat aan zodat hij minder wijd zou worden.
De naden van de raglan mouwen heb ik met de cover versierd met een blauw sierstiksel.
Het is een mooi aansluitend shirt met lange mouwen geworden!


1 opmerking:

  1. Wat een super shirt is het geworden, zowel de print zelf (leuk om te doen he met de cameo) als de kleuren en materialen van het shirt! Dat zal vast niet het laatste verzoek zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!