maandag 2 november 2009

Strikjes T-Shirt

Vandaag bovenstaand t-shirt afgemaakt. Op de open lingerieles van 23 oktober was ik begonnen met het maken van een aantal patronen van t-shirts. Dit op basis van het patroon voor elastisch hemd uit het boek van Bella Hendriks. In Juni kwam ik bij Kantje Boord een rekbare tule met strikjes erop tegen. Omdat mijn bijnaam "Strikje" is kon ik dit niet laten liggen!
Voor mijn eerste t-shirt leek het me leuk om deze tule erin te verwerken. Bij Kovacs stoffen hier in het dorp lag een hele mooie zwarte tricot en deze heb ik samen met de tule tot het Strikjes T-Shirt verwerkt.
Eigenlijk had ik beter kunnen wachten met het in elkaar zetten van het shirt tot na de lockcursus van vorige week, want daar kreeg ik hele bruikbare tips over het locken van de ronde randen in het voorpand. Maar nu weet ik in ieder geval voor de volgende keer hoe dit moet.
Verder heb ik nog 2 andere varianten van t-shirts getekend. Binnenkort hoop ik hieraan te beginnen want ik zou deze graag voor de volgende open les (20 Nov.) af hebben.... maar of dat lukt??
Nu wil ik eerst aan de slag met de 2 slips die nog steeds gemaakt moeten worden om de lingerie setjes compleet te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!