zaterdag 31 oktober 2009

Carnavalsjurk en Lockmachineles

Aan de wintertijd ben ik na een week nog niet gewend, dus vanochtend al weer vroeg op. Van mij mogen ze het afschaffen om elk half jaar de klok verzetten. Heb elke keer weer een paar weken nodig om aan de nieuwe tijd te wennen.
Daardoor zat ik vanochtend al vroeg achter de naaimachine om de carnavalsjurk, die ik voor een vriendin maak, af te maken. Want die moet zij komende vrijdag aan bij de onthulling van de jeugdprins e.d. Het is een Junglejurk geworden, het thema was oerwoud of jungle oid. Dus een leuk panterstofje op de kop getikt en een patroon getekend en genaaid van een pocohontas-achtig jurkje.
Afgelopen donderdag had ik les met mijn nieuwe Lockmachine Bernina 1150MDA. In september had ik deze lock voor mijn verjaardag gekregen en bij de naaimachinehandel krijg je er dan een les bij.
Het voordeel is dat je in een korte tijd de lockmachine beter leert kennen en er vertrouwder mee raakt. En je doet ook nog een ontzettend leuke ideeën op wat je er eigelijk allemaal mee kan. Nu nog wat meer tijd zien te vinden om al die ideeën om te zetten in daden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!