maandag 4 januari 2010

Blue Dream BH

Afgelopen jaar heb ik nog een BH gemaakt. Het is een nieuw model, waarbij de padding niet helemaal doorloopt naar boven toe. Een erg mooi model wat ik al een tijd op mijn verlanglijst had staan. Ook het middenstukje is verlaagd voor een speciaal effect. Het kant heb ik vorig jaar gekregen van Saskia en het idee van zo'n soort BH ontstond meteen toen ik dit kant zag. De laatste tijd gebruik ik weinig kant meer, maar deze vind ik heel bijzonder.
Helaas past de BH nog niet perfect, het middenstukje staat bijvoorbeeld erg van mijn borstbeen af en ook bij de decolleterand zit het nog niet naar wens. Maar daar gaan we aan sleutelen zodat een volgende BH van dit model weer beter zit. (heb nog voldoende stof en kant over!)
Qua uiterlijk vind ik het een prachtige BH geworden! En ik noem hem Blue Dream.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!