donderdag 28 januari 2010

Lopende projecten

Afgelopen weekend heb ik 2 stringslips genaaid die bij de 3-delige BH passen die ik voor iemand heb genaaid. En met de volgende projecten ben ik momenteel bezig:
Op het Forum is het online thema dit keer de 50-er jaren (door mij bedacht ;-) ) en daarvoor ben ik een BH aan het maken in huidskleur met zwart kant. Het model is schelpvormig. Dit model heb ik in Juni 2009 al getekend en kom er nu pas aan toe om de BH te maken. Voor de BH variatiecursus 2 heb ik afgelopen vrijdag een nieuw model 3 delige BH getekend en op stof gelegd. Afgelopen maandag samen met Jos en Saskia een dagje samen genaaid en de cups in elkaar kunnen zetten. Maar door door ons vele geklets en vragen van de dames ben ik zelf niet zo opgeschoten ;-).
Verder ben ik met een winterbroek bezig en een jurk van geruite tricotbreisel. Kortom.... genoeg te doen de komende tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!