maandag 18 januari 2010

Hamsteren!

Vorige week heb ik nogal gehamsterd! Zie hier het resultaat:
Bezoekje aan Paul v/d Berg in Oss resulteerde in 2 lappen tricot waar ik weer mooie t-shirts van wil maken.
Jos vertelde op het Forum dat zij bij Elingerie in Duitsland haar mooie Pin-Up stofje had besteld in het kader van de jaren 50 thema van het Forum, al rondkijkend bij Elingeria kon ik het niet laten om 2 lycra's te bestellen.
Via Internet bestellen blijft altijd een beetje een gok. Vaak pakt het goed uit. Maar dit keer viel de blauw/witte jugenstilbloemenprint wat tegen. De print op de stof is toch niet helemaal wat ik er van verwacht had. Daarentegen vind ik de zwarte stof met print veel mooier dan op de foto in de webshop. Een hele sjieke stof. Zo zie je maar weer.
Afgelopen zaterdag met de forumcomissie van het zelflingeriemaak forum bij Kantje Boord geweest voordat we gingen vergaderen. We kwamen zelfs nog een andere forumlid tegen, erg leuk! Kantje Boord is druk bezig met verbouwen. Ze zijn al een heel eind opgeschoten en het is er een stuk groter en lichter. Daar 2 complete sets gekocht om lingerie van te maken.
Voorlopig kan ik weer vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!