vrijdag 29 januari 2010

Candy Pink

Weer een BH af! En ik heb haar Candy Pink genoemd, want ze knalt wel een beetje qua kleur.
Het model heb ik afgelopen vrijdag getekend en is gebaseerd op een BH-model van het merk Empreinte. De lycra is beplakt met chameuse waardoor de BH is zijn geheel niet rekbaar is geworden. Nu is dat voor mijn maat niet echt nodig, maar voor dames met een grotere maat is dit wel van belang. Ik heb de BH gepast en dacht dat deze te groot zou uitvallen, maar het zit hartstikke goed! Daar ben ik blij om omdat het met de Blue Dream BH niet helemaal goed was gegaan. Dit model heb ik gisteravond weer opnieuw getekend en kan dus op de "Things to do" lijst.
Ik heb weer een nieuw BH-model bij de verzameling en nieuwe materiaalverwerking middels plakchameuse uitgeprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!