dinsdag 8 februari 2011

Kraamkadootje in opdracht

Er was mij gevraagd of ik een kraamkadootje kon maken voor een jongetje. Gisteren daarmee aan de slag geweest. Wederom een tutpoppetje en een slab. Dit keer in de kleur groen. Helaas vond 1 van de bandjes van de slab het nodig om onderop bij het borduursel te kruipen en werd daar dus vast geborduurd. Daar baalde ik wel even van, maar de gedachte troost mij dat dit iedereen wel een keertje overkomt. Volgende keer nog beter opletten waar de bandjes blijven. Het biaisbandje heb ik losgeknipt, losgehaald en vervolgens vervangen door een biaisbandje in de kleur van het borduursel. En ik ben tevreden over de oplossing. Vanmiddag ga ik het afleveren, dan hoor ik of het of ook diegene het goed opgelost vind.

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk die persoonlijke cadeautjes! Ennu, slim opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n super leuk kadootje.
    De groene kleur vind ik ook erg leuk, lekker fel.
    Slimme oplossing met het bandje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!