zaterdag 12 januari 2019

Mijn Tas 2 Sew Along


Nadat Jos en ik in 2013 voor het eerst de Zo Geknipt! Sew Along organiseerden, volgenden in 2015 de Sew Along met Zo Geknipt! 2 en in 2016 de Tasseneditie Sew Along met tassen uit verschillende boeken, gecombineerd met gratis online patronen. Hierin zaten ook patronen van Mijn Tas van Elisanna & Fynn

In oktober 2018 verscheen Mijn Tas 2 van deze twee dames en toen kregen we gelijk de kriebels, willen we weer een Sew Along organiseren? Na een poll op de Sew Along Faceboekgroep en de feestdagen waarbij er zeker en vast Mijn Tas 2 boeken onder de kerstboom lagen zijn we nu zover, in februari starten we met de editie nummer 4 van de Sew Along!
Elke maand staat een patroon uit Mijn Tas 2 centraal. Standaard staan er voor elk patroon 2 variaties in het boek en met de tips uit het boek kan je zelf het ontwerp weer verder aanpassen naar je zin.
Voor februari staat de Stella op het programma. Eens kijken welke variant ik ga maken en met welke materialen!

Heb je zin om mee te doen, meld je dan aan voor de Sew Along Facebookgroep en/of op onze Blog  Het boek is echt een aanrader, net als deel 1.
Voor inspiratie zou je op Instagram kunnen zoeken op #mijntas2, dan zie je al leuke exemplaren voorbij komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!