donderdag 31 januari 2019

Oud wordt nieuw of toch niet...

Kryptische titel....
Veel gaat er hier goed...
Maar soms ook niet....
En dit was zo'n project.
Ik wil altijd een gladde bh hebben voor onder tshirt oid.
Daarvoor gebruik ik een voorgevormde cup, eentje via een groothandel een monsterproduct. De enige die ik kon gebruiken qua pasvorm. Alle gangbare voorgevormde cups kan ik niks mee.
Deze BH was inmiddels meer dan versleten.
Dus bedacht ik het plan om deze voorgevomde cups te gebruiken in een nieuwe bh.
Oude bh gesloopt


En de cups overtrokken met mooie mesh van Kantje Boord.
Afgewerkt met omvouwbare elastiek

Maar eenmaal klaar.....
Past de bh voor geen meter! Bah....
Hergebruik van de voorgevormde cup is geen succes, alle vorm was er uit verdwenen.

Maar de slip zit goed gelukkig. En daar heb ik ook even op gepuzzeld met wat hulp op de open lingerie les.....
Dat wordt een nieuwe padding bh maken binnenkort zodat de hipster en passende bh erbij krijgt!

1 opmerking:

  1. Wat zonde, het is zo'n prachtig stofje en nu heb je ook geen tshirt bh meer! Toch weer op zoek naar die cups?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!