woensdag 12 december 2012

12/12/12.12 Event en kerstballen

Mooie datum vandaag 12-12-12! Er zijn vast veel koppels getrouwd. Niets van gezien. Een andere event is de 12/12/12.12 actie. Om 12 minuten over 12 op 12 december een onbekende verrassen met een klein kadootje. Iemand belangeloos een plezier doen, in de strijd tegen de individualisering en verkilling van de maatschappij.
Nu wist ik dat ik om die tijd in de auto zou zitten en me niet aan die tijd kon houden. Maar ik wilde ook de postbodes een hart onder de riem steken na die glijpartij van vorige week. Deze twee acties dus gecombineerd en dat resulteerde in een kadootje bovenop de brievenbus voor de postbode. Toen ik net terug kwam was het presentje weg en er zat post in de bus, dus het is meegenomen. Hopelijk wordt het gewaardeerd. Op www.121212.nl kun je ervaringen van anderen lezen.

Vandaag verder gegaan met de zoektocht naar Turquoise kerstballen. Op Marktplaats gelukkig eerder al wat op de kop getikt, want geen Turquoise ballen in het tuincentrum!!
We wat andere sfeermakers gekocht!





3 opmerkingen:

  1. Slim om die dappere postbode te verwennen met de 12-12-12- actie.
    Is het zakdoeken hoesje het kadootje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de foto volgorde ging niet helemaal goed via mijn app

      Verwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!