donderdag 20 december 2012

Prijs gewonnen en Secret Santa

Op Facebook worden regelmatig acties georganiseerd waarbij je iets kan winnen. En soms waag ik een poging. Paar weken terug won ik al een kadobon van 15 euro bij Creadream. En deze week waagde ik een poging bij de Stoffenkraam om het gewicht te raden van de stofjes, lint en klosje op de foto. En ik zat er maar 8 gram langs. En de stofjes gewonnen! De volgende dag lagen ze al in de Brievenbus !
Vandaag heb ik mijn Secret Santa bijdrage voor dit jaar op de post gedaan. Een Ireen uit Oss is de gelukkige en ik hoop dat ze blij is met mijn presentjes. Waarvan ik de meeste zelf heb gemaakt.
Nu afwachten wat ik van Secret Santa krijg!
Het pakje ging zo op de bus!
Deze kadootjes heb ik voor haar gemaakt!




2 opmerkingen:

  1. Mooie prijzen heb je gewonnen.
    En maar 8 gram er naast zitten is heel goed geraden.

    Nu nog in spanning afwachten wat Secret Santa brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap, gefeliciteerd met de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!