zaterdag 8 december 2012

Nieuw label!

Gisteren tijdens die lekkere sneeuwbui ging de bel, een besneeuwde postbode stond voor de deur. Ze was uitgegleden en gevallen. Och germ! Zo sneu... En ze had een enveloppe voor mij bij. Mijn nieuwe labels! Die zaten in een plastic zakje, dus hadden de val en nattigheid overleefd. De koffie en warmte sloeg de postbode af, ze wilde het liefst zo snel mogelijk haar post bezorgen en dan naar huis. En dat snap ik helemaal.
Maar er broeit nu wel iets in mijn hoofd om een klein zelfgemaakt iets voor haar klaar te leggen op de brievenbus. Want in weer en wind met zo'n klein salaris.... Dat verdient een compliment!

Maar goed, ik ben blij met mijn nieuwe labels. Neutraler van kleur en kleinere uitvoering!

4 opmerkingen:

  1. Precies, dat harde werken mag zeker beloond worden. Netjes dat ze aanbelde! Mooie labels zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat netjes van haar, dat mag inderdaad beloond worden. Wat een leuke labels heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke labels heb je besteld.
    Ben benieuwd wat je voor de postbode als dank gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is een leuk label, en inderdaad erg netjes dat ze aan belde, hier iets doen voor de postbode haalt niet uit het is vaak een ander.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!