zaterdag 29 december 2012

Pay it Forward


Vandaag al weer leuke post! Dit keer was het mijn Pay it Forward kadootje van ZaZoZip, Daar had ik mij in het voorjaar voor opgegeven.

Wat is nou de bedoeling van Pay it Forward?:
"De eerste 5 personen die onder dit bericht een reactie achterlaten, worden in de loop van 2013 door mij verrast met een hand gemaakte verrassing. Als dank geef je niet mij maar 5 anderen iets van wat jij maakt. Het gaat niet om grote, dure dingen. Het gaat om de liefde & aandacht waarmee het gemaakt is. Zo ontstaat er een leuke creatieve keten van bloggers die elkaar verrassen met een leuk cadeautjes en die deze blijdschap ook weer doorgeven."

En wat was mijn Pay it Forward kadootje??: Een mooi roze verpakt pakje met een gehaakt ijssterretje met daarin een leuke etui / clutch van een prachtig stofje!



Dank je wel Saskia! En voor de eerste 5 personen die zich hieronder opgeven ga ik in 2013 ook weer een creatief kadootje maken....

6 opmerkingen:

  1. Ik doe al mee aan PiF in 3(!?) ketens, dus ik sla deze even over, maar wilde wel laten weten dat het een mooie clutch is, helemaal in jouw kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tialda: Fijn dat jij ook in 2013 verder gaat met Pay it forward .. ik vond het in ieder geval fijn om te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bellisimo, Feliz Año Nuevo.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dit pay it forward aktie van je.
    Ik zag dat jullie de inicatief nedmers zijn van sew along, ik ben van plan om hier aan mee te gaan doen,
    Zodra mijn boek binnen is.
    Je hebt al 2 mooie dingen gemaakt daarvoor.
    Zojuist heb ik een blog daarvoor aangemaakt ga dit van de week uitpluizen hoe het wekt voordat ik aktief wordt.

    Verder nog de beste wensen en een gezond en gelukkig 2013 gewenst

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk idee! Ik doe heel graag met je mee.

    Groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah,

    Ik denk dat het gelukt is om een blog te maken
    Nu nog het boek binnen
    Lijkt me wel leuk om mee te doen met pay it forward
    Ik heb al eerder gereageert

    Mijn blog
    http://kaatjes64.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!