vrijdag 28 december 2012

Secret Santa

Vandaag kreeg ik mijn Secret Santa in de bus! En wat ben ik blij met mijn kadootjes! Drie ingepakte kadootjes zaten er in de envelop. In de eerste zaten lekkere snack-sticks voor de poezen, Fleur was er meteen klaar voor toen te het hoorde ritselen.... Hoezo geconditioneerd!
In het tweede pakje zat een prachtig stuk zwart kant! En in het derde pakje een kadobon voor Urban Threads!! Geweldig!! Secret Santa heeft goed raak geschoten!! Deze Santa maakte zichzelf niet bekend.... Maar Santa......als je dit leest....; Heel erg bedankt!!! Drie dikke zoenen van mij en knuffel van Fleur en Bram!!

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele leuk cadeautjes, en wat zullen de Fleur en Bram genieten. Veel plezier er mee.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat de cadeautjes in de smaak vallen en dat het een "surprise" is gebleven. Is toch moeilijk als je elkanders blog ziet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Neeltje, leuk dat jij mijn Secret Santa was!!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes, helemaal jouw ding ja (en dat van de katten haha)!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!